Nytt

Hej igen!
Nu tänkte jag visa mina nya kläder :) Är jättenöjd! Och mer nöjd blev jag nu för elsa kom precis med värsta smoothien till mig!
Jag har köpt två tröjor, ett par mjukisbyxor och en stor halsduk som ni såg i mitt videoinlägg. På Cubus köpte jag en tröja och mjukisbyxorna och dom frågade om jag ville ha 30 % rabatt. Det tackar man inte nej till? Så då fick jag skriva upp mig för nyhetsbrev och plötsligt blev allt billigare! Byxorna kostade 199.- och tröjan 49:- och allt fick jag för 188:- Ett riktigt kap!

Halsduk - Zara 129:-


Tröja - Ginatricot 249:-

T-shirt - Cubus 49:-


Mjukisbyxor - Cubus 199:-

Nu ska jag dricka upp min smoothi och senare ska jag gå hem!
PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå dom var ju as snygga!:D

2009-10-11 @ 10:31:32
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0