No potatoes

Hej hopp!
Vad gör ni en sån här lördagkväll när det inte är så mysigt, ljust och somrigt ute? Jag ska kolla på gossip girl. Hade lite otur ikväll eftersom det är fotboll och pappa ska såklart ha tv:n. Dumt att fotbollen ska vara på kanal fem också för mamma tog med ena kortet till landet och pappa har det andra och om jag ska kolla på tv finns bara ettan, tvåan, fyran och sexan. Superkul!
Nej, inte riktigt. Istället ska jag börja med att glo på gossip girl och sen finns det nog mer att kolla på!
Vad tycker ni om mina inköp idag? LOVE THEM ALL :) Ligger faktiskt i mjukisbyxorna nu.

Åh juste. Min far lagade middag idag. Först hade han lagat någon köttbit, jag är ju så allmänbildad så jag vet såklart (inte) vad det är för kött. Till det skulle det vara potatis men den kom han på att han hade gjort när vi hade ätit upp. Jag tänkte lite när jag åt att jag skulle fråga om jag skulle koka pasta eller något eftersom det var lite.. ensamt. Jag är mätt ändå så no need for more food.
Nu ska jag kolla!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: f

Asså det var inget jobb för vi fick inget för det, det var en grej vi gjorde med kören :)

2009-10-11 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0