Män som hatar kvinnor



Heej allesammans!
Söndag kvällar är allt mysiga. Ända tills man vaknar nästa dag och upptäcker att det är måndag.. Men det är långt kvar till dess! Jag har tränat och ätit och hyrt film! Så nu ska mamma, pappa och jag kolla på Män som hatar kvinnor. Jag vet ju vem som är mördaren så då känns det helt okej att se filmen, och många säger ju att den är jättebra! Undrar om den är bättre än boken..
Det blir inget mode/klädinlägg nu. Jag orkar inte och jag ska ju se på film. Men kanske i morgon! Jag lovar att göra det den här veckan i alla fall.
Nu ska jag prova en ostkaka som mamma vill att jag ska äta. Har ni ätit det någon gång?
Nu drar jag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: elsa

är inte ostkaka sån som man ska ha sylt till? :)

2009-10-11 @ 20:25:45
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha ni kunde ha lånat den filmen av mig ^^

2009-10-11 @ 21:55:51
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0