Love actually

Hej!
Idag har varit en riktigt lång dag men det var kul! När själva "framträdandet" närmade sig så var jag och Frida så trötta så vi ramlade nästan ihop!
Min mamma tog faktiskt med sig kameran den här gången och tog lite bilder! Eller.. tre rättare sagt!


Frida var söt som vanligt :)


Vi var ganska många


Nu sitter jag och mamma och kollar på kärleksfilmen Love Actually. Gillar den filmen :) Vi har den hemma och jag har sett den fyra gånger! Vissa filmen kan man ju se femton gånger! Vet ni några såna?
Jag, Sandy och Elsa hade en liten diskussion om vad för filmer man kan se 100 gånger och vilka man bara kan se 1 gång. Vi tycker att filmen som Changeling, Revolutionary road och liknande är såna dramatiska och känsliga så dom kan man bara se en gång. Men filmer som.. En shopaholics bekännelser, Love actually och många andra kan man se hur många gånger som helst. Nog om filmer :)
Jag ska fortsätta titta!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA jag var helt död efteråt XD Men det var kul ändå, förutom den där stockholmska saken jag råkade ta upp hahahaha ;D

2009-10-26 @ 19:39:40
URL: http://fridasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0