Litteraturhistoria


Hej! Nu sitter jag och skriver anteckningar om forntiden, renässansen, medeltiden och upplysningen! Litteraturhistoria in my heart! NOT. Jag lovar er, det är inte roligt! Speciellt inte när man har huvudvärk.. Men på onsdag ska jag kolla på nya glasögon!! Fast det är två dagar till dess och jag måste plugga! PROV PÅ TORSDAG! Hoppas det går bra nu..
Fick reda på mitt resultat i engelskan idag! 83 av 94. VG+! Om jag fått två poäng till skulle jag fått MVG.. Nästa gång, nästa gång ;)
Men nu ska jag plugga rumpan av mig! Sen är det träning och när jag kommer hem ska jag visa ett inlägg hur jag satte fast nitarna på mina convisar!
PUSSAR FRÅN PLUGGHÄSTEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå det känns som om jag kmr faila på provet. Det är så himla mkt man ska kunna, t.ex. det där sista häftet har jag liksom inte ens gjort klart än

2009-10-20 @ 20:42:49
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0