Leather

Hej!
Idag har det varit en bra dag känns det som. Egentligen har inget speciellt hänt men jag har varit glad :) Det är alltid skönt när det är så. Det är också skönt att inte ha några läxor! Jag har typ inga som måste vara klara i morgon så jag har heeela helgen på mig och i morgon så jag känner att jag inte behöver göra dom nu.

Isabella är en svår jäkel att få tag på kan jag säga. Någon sitter antagligen vid datorn där hemma för det tutar upptaget hela tiden, men då brukar man ju ha mobil? Fast den svara hon inte heller i.. Jag ska nämligen få en skinnjacka av henne som är hennes pappas gamla och den är på tok för stor för henne :) Men om några år när hon växt till sig och om hon vill ha den ska hon få tillbaka den. Men det kanske blir ett inlägg om den senare!


Tänk om det är en sån här pudding? ;)

Elsa har ju sämst uppdatering. Eller kanske inte sämst men jag vill ha mer att läsa! Är min uppdatering dålig? Elsa du behöver inte svara :P
Jag har ju ingen minidator som jag kan ta med mig överallt och skriva så ni får vänta på långa inlägg i slutet av dagarna, men det vet ni väl redan?

Nu ska jag gå upp och knacka på hos Bella för att se vad som händer.
PUSSOCHKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0