I know I want it

Godkväll alla mysiga :)
Har ni höstlov som jag nu? Ska bli riktigt skönt att slappa! På onsdag åker jag till stockholm också! Jag tar nog inte med mig datorn då men jag kan nog få tag på en!
Nu sitter jag här i soffan tillsammans med Imma och en påse godis :) FREDAGSMYS! Kollar på Idol såklart!

Förresten när jag var hos optikern så jag en jacka som jag har spanat in på en tjej som gick förbi. Jag blev ännu mer kär! Saken är att den är så himla dyr.. jag vet inte om den är värd så mycket pengar?

LOVE!

Nu ska vi fortsätta kolla och så ska jag kika igenom en påse med kläder som imma har tagit med.
Hoppas ni får en jättebra fredagskväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Vickan

me like!

2009-10-23 @ 23:20:36
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0