I can't breathe when you talk to me

Goooooodmorgon!
Sitter här i sängen med Imma bakom mig. Jag vet inte riktigt vad hon gör. Hon tog med sig min dator in i badrummet så nu har den säkert fuktskador -.-

Igår så hade jag lite problem när jag skulle lägga mig. Runt tolv somnade Imma och jag tänkte "Jag ska bara kolla lite bloggar innan jag lägger mig", Ja visst! Jag somnade inte förräns halv tre!?

Sen helt plötsligt slutade ju blogg.se att fungera och skulle inte fungera förräns 04 så då kunde jag inte lägga in några inlägg heller!

Idag blir det staden tillsammans med Imma. Vi ska byta lite kläder och hon ska klippa sig, nåt som jag behöver..
Men först ska jag lägga in dagens låt!

Den här dansade Elsa, Sandy, jag och Linnea till på en dansuppvisning och det är inte min stil men jag gillar den! :)

Hoppas ni får en jättebra dag!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Det var så lite så:) Tack så jättemycket:D



Joo det tycker jag också:P



Du får gärna följa bloggen dagligen, kanske med bloglovin(A);) Skulle bli otroligt glad:D

Ha en underbar vecka

Kram Denise

2009-10-27 @ 10:53:17
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0