Huvudvärk

Hej alla goa.
Hur har eran fredagskväll sett ut? Min har varit jättebra! Toppen verkligen! Först var det träning, alltid lika roligt, älskar verkligen locking!! Sen stack jag och Elsa in mot stan, köpte hamburgare och sedan åkte vi till BK och där var det SOXWARS! Alltså en sån himla rolig idé!
BK är ju kyrkan där jag ska konfirmera mig och på fredagkvällar har dom alltid "tonår". Där träffas vi och hittar på saker och har det mysigt. Idag var första dagen jag var på det och Elsa fick såklart hänga med.
Soxwars var som fånga flaggan typ. Man delades upp i två lag och hade en stor bana med skydd, presseningar och ja allt var det var. Sen skulle man då ta motståndarens "trofé" till sitt bo och då vann man. Men påvägen till trofén kan man bli tagen ser ni! Då kan man få sockor på sig och då är man "död", då får man springa en straffrunda och i det här fallet var det en liten bana som gick upp för en spiraltrappa, runt trappan och ner igen.
Så himla häftigt var det tycker jag för dom hade satt upp högar med stolar, vält bord och ja.. satt ut alla möjliga hinder!
TUMMEN UPP! :)

Nu har jag dock världens huvudvärk. Usch och fy och blä. Jag har haft det hela dagen idag och igår. Känns inte bra. Mamma tror att jag behöver glasögon igen. Om det är i det fallet ska jag köpa SNYGGA och INTE ROSA som jag har gjort två andra gånger.. hemska minnen det där!
Men för att slappna av lite ska jag sätta på gossip girl eller något sånt och bara.. slappa!
PUSSAR OCH KRAMAR!

P.S Faan, nu blev det inget what not to wear inlägg! jag som lovade.. för andra gången! Shame on me! Kanske imorgon (A)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Moa! Berätta för mig vad locking är :D

2009-10-18 @ 18:21:30
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0