Höstlov

Hej Kompisar!
Ligger i min otroligt sköna soffa, kissinödig och kollar på tv! Snart ska jag gå och packa ner mina träningskläder och sen är det träning.
Idag sålde vi hyfsat bra med kakor men det är måååånga kvar! Men mamma och pappa ska ta med dem till jobbet så då tjänar vi nog lite mer. Det är alltid en bra början till en klassresa.

Jag skrev ju i ett annat inlägg att jag skulle ha yoyo-test idag. Igår och i morse fruktade jag verkligen den timmen och trodde att jag skulle sänka mig. Men jag höjde mig! Jag orkade springa längre :) Förra gången hade jag 7.6 och den här gången fick jag 8.5 Det är fortfarande bara på G-nivå men ändå!

Nu måste jag gå och byta om!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: maria

haha japp :) för mig med.. visade de sig när jag vaknade :P

2009-10-23 @ 16:27:05
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Jahaa, då vet jag vad du menar :D Och fyfaaaan vad jag tyckte det var jobbigt när jag gick i skolan, haha. Har aldrig haft speciellt bra kondis ;D Hehe!

Men vad roligt att du höjde dig, grattis :D



Kramar Lia <3

2009-10-24 @ 01:27:27
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0