Hey, I put some new shoes on

Hej hopp!
Nu är jag lite piggare än jag var för någon timme sedan. Vi jobbade i fem timmar och har förhoppningsvis tjänat ihop lite ;) Vi skulle leta efter söndriga kakformar och jag ska få en av dom som var söndriga så kan jag visa er! Dom var inte så trasiga så det går nog allt att baka i dom.

Min mor hämtade mig när vi var klara och vi åkte till nordstan för att se om jag hittade några vinterskor. Det gjorde jag inte så jag får väl vänta ett tag. Sparar vi lite pengar till Paris. Men det hade öppnat en ny butik där. Belle eller nåt hette den, den öppnade idag och de hade skor som såg ut som den senaste modellen av converse fast.. det var inte converse. Men jag tycker dom var fina! Billiga var dom också! Endast 199 kr.


Vet ni vilka Converse jag menar? Jag hade sett såna i.. ljus limegul och blev förälskad! Men sen såg jág att Stina-Lee hade bruna i läder och då blev jag kär! Så när jag såg dessa sköningar så drunknade jag nästan! ;)



Vi gick också in på en annan ny butik som hette.. Accesorize eller något i den stilen. Där hittade jag en väska som passade mig :) 65 spänn för den som kanske vill köpa en!

Thai mat har vi köpt hem, en film har vi också hyrt så nu blir det mys framför tv:n! LÖRDAGSMYS!
Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: elsa

Åh de var ju supersnygga! Fast väskan var ännu snyggare! :D



Haha samma rubrik som jag hade! :) <3

2009-10-03 @ 18:30:44
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0