Gör det själv!

Hej alla!
Nu ligger, eller halvsitter jag i sängen med datorn i knät. När jag har gjort det här inlägget ska jag skriva och trycka in mer litteraturhistoria i huvudet!
Jag tänkte visa er hur jag satte på nitar på mina converse! En steg för steg metod :) Varning för bildbomd!


1. Först så börjar du med att ta fram det du behöver ;) I mitt fall: en sko, en nit, en hammare och en skruvmejsel. Ett tåligt bord eller som inte är så dyrbart är bra att ha! Utifall liksom..


2. Sen trycker jag så hårt det går så att det blir lite märken på skon, så jag vet vart niten ska sitta! Eftersom min sko har dubbelt med tyg så behöver jag göra detta. I vissa fall går det att bara sticka igenom den!


3. Sen är det dags för hammare och spi... skruvmejsel! Tänk på att inte ha en för stor skruvmejsel för då blir hålet för stort! Då ramlar niten kanske ut! Men sen hamrar du lite försiktigt så att du kan få igenom niten.


4. Sen är det bara att trycka in piggarna i de små hålen!

 
5. Vik ner piggarna..


6. VOILA! En ny pimpad sko! :) Det är meningen att den ska vara lite sne ;)

Nu måste jag fortsätta plugga! Hoppas ni har haft en bra måndag.
PUSSAR&KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha smart att göra så. Det är ju as snyggt med nitar. Och din blogg är grym föresten. :D

2009-10-22 @ 11:49:34
URL: http://agentpartypants.blogg.se/
Postat av: c

jäklar vad coola dom blev.

2009-10-23 @ 19:59:46
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0