Fur


Pälsmössor. Vad tycker ni om dom? Jag tyckte först att "USCH!". Jag tyckte inte det var snyggt men jag börjar ändra åsikt nu. Det är ganska gulligt i vissa fall och riktigt tufft ibland. Ibland råsnyggt! Älskar bilden på tjejen ovan. Perfekt bild, tillsammans med mössan blir den råtuff!

Jag fick prova Immas nya pälsmössa också. I love it! Kanske blir ett av fynden i stockholm! ;)

Att göra bilden svartvit kan göra sån skillnad också! Riktigt snyggt :)

Nu måste jag banne mig städa upp det sista! Om jag bara flyttar mitt arsle från sängen så tar det nog inte mer än en kvart men datorn är sååå lockande!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag tycker pälsmössor är jätte söta och den som du har på dig i bilden passar dig!

Jag tror jag ska köpa en pälsjacka så det blir nog lite mycket med jacka OCH mössa i päls, haha!

XXX

2009-10-28 @ 18:35:12
URL: http://jojolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0