Friday i´m in love

Sådärja! Myströjan är på, pizzan ska snart in i ugnen och glass & idol väntar på mig! Så himla härligt att det är fredag! JAG ÄLSKAR FREDAGAR!
Efter orientering var jag verkligen jätteseg och det var ju inte så aktuellt att träna. Fast locking är ju så roligt så jag gick ändå! Vi hade hur roligt som helst och alla var jättetrötta i slutet. Det smittade av sig..

Sandrisen ska kanske komma hit och se på idol och mysa senare! HOPPAS :) Det kommer bli mys!
Jag har laddat upp med Fredag också! Lovely med lite gossip!


Nu vet jag allt om hur Anna Anka har sex ;) Intressant liksom.. Fast det är faktiskt lite roligt att läsa om det! Men modet är bäst!



Men juste! Ser ni på bilden? "Katrin rasar mot Anna Anka".
Igår läste jag på kenzas blogg att Kristin pratade skit om henne någonstans.. Nu kommer jag inte ihåg vart men det spelar ingen roll. För några veckor sedan kollade jag på The Voice och då pratade Katrin skit om Dessie och Kissie och "dom där" och sa nåt liknande att dom var fåniga och att hon kanske ville sluta blogga för att dom hade gjort bloggandet så tråkigt eller var det var. Och nu det här? Katrin, ska du inte försöka vara snäll och få folk att tycka om dig? Även om du pratar om folk som kanske majoriteten inte tycker om så ger du ju inte sådär jättebra intryck av dig själv..
Lite agressionsproblem kanske..

Nu ska jag fortsätta mysa av min fredagskväll! Hoppas ni också har en bra kväll!
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: elsa

GAAAH!! ANNA ANKA!!!

2009-10-02 @ 19:31:26
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: elsa

Åååh vad mysigt!

Hade velat vara med!! :( (L)

2009-10-02 @ 19:32:27
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0