Från Skolan

Hej!
Snacka om att jag är trött. Jag får städryck när jag är jättetrött så igår plockade jag in alla mina kläder eller la dom i tvättkorgen innan jag kunde gå och lägga mig. Hur normalt är det? :O
Nu sitter jag och har engelska och ska översätta Britney Spears låt Piece of me. Det går väl sådär. Hon använder massa konstiga ord elelr typ slangord så det blir kanske konstig svenska. Jag är inte på humör för det här.
Tänkte faktiskt stanna hemma i morse och säga att jag mådde dåligt men jag skulle antagligen missa mycket. Så det var bara att släpa sig till skolan.
Åh, vet ni vad vi ska ha nästa vecka också? Ett svenska prov på tre häften som vi har jobbat med! Ännu mer plugg.. Roligt, roligt.
Nu är jag typ bara på gnällhumör så jag ska inte tjata mer!
PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till om du behöver hjälp med översättningen, jag bodde i USA ett år så jag kan rätt mycket slang

2009-10-14 @ 12:24:01
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0