Ett vanligt samtal mellan Imma och mej

Det här är samtidigt som jag sitter och städar min fisks akvarium och imma sitter vid datorn.

imma: ska vi dygna ikv?
moa: ehhhhhhhhh....... mhm........ jaaaaaaaaaa, det klart....
imma: haha.
moa: har du gått med i min facebook grupp?
imma: för tredje gången jag har inte varit inne på facebook.
moa: ååh gå in på kenzas blogg också.
moa: det är en tjej som tagit vaxin mot svininfluensan och om hon springer så kan hon inte gå normalt eller ngt...
imma: okej.
moa: FISKEN HAR NYA FENOR
imma: haha, men han hade ju inga nyss?
moa: han har fått två NYA :D
moa: vad hände med musiken nu då?
imma: haha.
moa: JÄVLAR...

Såna här samtal har vi! Normalt? Nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0