091027

Hej!
Nu är jag hemma efter en lång dag på stan. Sitter och lyssnar på A drop in the ocean som Imma har fått mig att börja lyssna på. Jag sitter och beundrar mitt rum också! Mitt fina otroligt stökiga rum som behöver en rejäl upplockning. Och detta ska hända ikväll. Av mig. Tydligen.

Sandy följde också med till stan idag och vi hade mysigt! Sandra hittade en mycket fin kappa som hon la undan och Imma.. bytte sina ridbyxor och jag vet inte om hon köpte något.
Jag hittade i alla fall en foundation! Imma har en likadan som jag provade i morse och i love it! Det var ju inte helt fel att det var 20 % rea på allt i hela affären. Ett fint nagellack för 20 spänn hittade jag också. Rea där med.

Foundation - Grand parfymeri 155 :-

Nagellack - Grand parfymeri 25:-

Imma hittade även en hatt på Beyond retro som hon ville ha.

Nu ska i alla fall jag måla naglarna och lyssna på lite musik innan storstädning och packning sätter igång!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0