Today

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan. Äntligen känner jag. Jag måste skriva klart mitt so-arbete, leta lite fakta till NO:n, skriva mer i svenskan och läsa klart min bok! Lite av det här kan jag göra när jag kommer hem från träningen senare för jag ska inte gå på jazzen idag. Får bli på torsdag istället. Jag menar, vem vill sätta sig och göra läxor vid tio?! Inte jag i alla fall..

Jag har precis lyssnat på Michael Jacksons sista låt, This is it. Hur fin och bra som helst. Inte den bästa tycker jag inte men den är otroligt fin. Jag hittar den dock ingenstans så ni får klicka er in här om ni vill lyssna!
Jag vill så gärna gå på bion men är inte säker på att jag är hemma så har inga biljetter :/
Är det någon av mina läsare som ska gå på bion? :) 
Nej men kolla! Nu hittade jag den!
 



Åh förresten, ni vet min nya tröja från ginatricot. Den gick sönder idag. Bra kvalité! VERKLIGEN!

Ni vet att jag har pratat om movie night? En sak vi har i skolan där vi ska sjunga, dansa och spela teater och sen gör vi en stor "musikal" av allt och uppträder om typ 8 veckor. Man fick välja vad man ville ha och jag sa att jag kunde ta vad som helst men helst sång. Nu funderar jag på att sluta. Tror inte det tar så stor skada eftersom lärarna är helt borta. Frida och Linnea har fått rollerna som Sandy och Danny (grease) och dom är jättebra! Men då skulle tydligen vi tre som var kvar av sångarna vara T-birds och.. Pink ladies. Men nehej! Det skulle vi tydligen inte idag.. Så nu ska jag bara sjunga en sak tillsammans med fyra andra. Då ska vi sjunga första versen av My heart will go on. Sen är det blankt. Inget mer.
Vafan liksom? Vad är det här? Jag trodde vi skulle sjunga värsta mycket men nej nej! Palla liksom.

För att inte vara alltför tråkig tycker jag vi njuter av en Nemi!

Nu ska jag inte gnälla mer utan börja plugga så vi höres!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: ANNA

Sv; Ja, låten är riktigt fin! Den finns på hans sida : http://www.michaeljackson.com/se/node/326415 :)

2009-10-12 @ 16:45:53
URL: http://ettsmultron.blogg.se/
Postat av: Anonym

den låten love it!(L)

hhahaha jag öhar oxå laddat upp den på min blogg xD

2009-10-12 @ 17:06:32
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0