Desperate Housewives

Ny dag, nya tag!
Det känns som en bra start med tanke på mitt förra inlägg, bry er inte om det. Spelar ingen roll ändå.
Jag har precis ätit falukorv och stuvade makaroner, proppmätt!
Idag har varit en bra dag. Eller ganska. I skolan sydde jag klart min klänning! Dock är den liiite för lång så den ska jag nog korta av lite.



Vad tycker ni? I like it. Nästa sak jag ska göra är en lååång klänning, jag är liksom inne på klänningar nu. Frågan är om jag ska göra en med en "bh" vid bysten eller om jag ska göra liksom "t-shirt". Fattar ni vad jag menar? Jag är ju så bra på att förklara...

Jag kör på en dagens också, för er som är intresserade!



Jacka - Pimkie
Halsduk - Eh... indiska tror jag.
Tröja (och linne) - Ginatricot
Jeansleggings - VILA
Skor - Belle

Idag var det ju konfa också och jag gick ner till bussen en kvart innan den skulle åka. Problemet var att.. den kom aldrig. Jag satt också väntade i en halvtimme (!) och den kom tillslut. Jag undrar om det var den första bussen som var sen eller om det var den nya bussen som kom. Myskoo.
NU ÄR DET BARA 4 MINUTER KVAR TILLS DESPERATE HOUSEWIVES BÖRJAR SÅ I´M SAYING GOODBYE!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin klänning!

2009-10-06 @ 21:10:18
URL: http://kklarawester.blogg.se/
Postat av: melina

Jävlar vilken snygg klänning! :D

O den hade du sytt själv o allt.:O :)

2009-10-07 @ 20:17:40
URL: http://mmelinal.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skit fina kläder, Speciellt klänningen :)

Gillar din blogg :)

2009-10-11 @ 12:46:14
URL: http://wannabethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0