Bokrecension

Godmorgon!
Ja, morgon säger jag för jag har bara varit vaken i två timmar! Att vakna klockan nio kunde jag ju bara drömma om. Jag orkade liksom inte sätta klockan för på helgerna behöver jag all sömn jag kan få. Men jag har tre timmar på mig innan träningen är och den är ju bara en timme. Dock är det gossip girl ikväll så då lär det inte bli något pluggande!
Dom två timmarna jag har varit vaken nu har jag kollat på idol reprisen också! Jag såg på Emsedge bloggen att någon liten kille skulle vara med men jag såg inte en skymt av honom! Vem var han? Vad skulle han göra? JAG ÄR JÄTTENYFIKEN!

Nu har jag i alla fall börjat skriva på min bokrecension så.. det är ju en bra början. Idag måste jag också plugga till svenska provet! Det känns som att jag inte riktigt har sådär himla mycket att plugga in, lite årtal och namn kanske men sen är det kanske inte ett så svårt prov? Eller så är det galet svårt och jag kommer ha pluggat på helt fel saker! Vi får vänta och se.
Jag måste återgå till att skriva!
PUSSAR!

p.s Grattis till Foki som vann Årets blogg, Årets nykomling och Årets mest orginella! Vilka mer vann? :)

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Hej! Jag är medlem på en jätte bra hemsida så man får fler läsare till bloggen. Jag har fått över fyrahundra nya läsare nu. Det ända du behöver göra är att gå in på länken och bli medlem och sen registrera din bloggadress. Då får både du och jag extra poäng dvs fler läsare. Du kan sen tipsa vidare till andra bloggare så får du automatiskt mer poäng. Kram! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=feliciastolt

2009-10-18 @ 15:24:20
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Annika

Den lilla killen dansade tror jag ;).

2009-10-18 @ 15:26:13
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0