091017

Heej igen!
Alltså.. jag har förmågan att kunna sitta länge framför tv:n, men inte såhär länge! Jag är verkligen hur trött som helst och idag är det hyfsat bra väder ute och jag orkar inte göra mer än att kika runt lite på datorn och kolla på tv.

Eller jag har faktiskt badat mellan tv-tittandet! Det var riktigt skönt. Jag brukar känna så att jag blir jättebadsugen efter att jag har badat. Konstigt? That's me..


Nu hade jag då tänkt att skriva lite vad jag.. inte tycker man ska klä sig i. Men.. jag kommer bara på ett tips! Eller två kanske.. Blir det lika roligt att läsa det då?
Ingen verkar ju i och för sig så längtansfull efter inlägget så jag kan ju skriva min två tips!

Först så tycker jag att om man har på sig byxor som slutar nedanför knät eller lite ovanför ankeln då ska man inte ha långa strumpor på sig! Speciellt inte i skor som slutar under ankeln! Och du ska absolut inte trycka ner dom så att det ser ut som korvar! USCH.

Mitt andra tips då är att inte blanda rött och rosa. Visst det kanske finns en tröja från gucci eller något liknande som kostar jättemycket och är röd och rosa. Men ha inte på dig den! Rött och rosa funkar inte tillsammans!

Nu ska jag återgå till tv:n! The secret life of the american teenagers på TV400!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker du också att rött och rosa är riktigt fult tillsammans?! Det finns ju undantag men...

jag råkade liksom ta min rosa väska till skolan med min röda dunjacka, det såg riktigt fult ut, men jag hade fått med mig min skinnjacka med så det löste sig, haha, bara lite mode-tabbe sådär (;

2009-10-17 @ 17:10:59
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0