Update

HEJ!
Hur är läget idag? Det är ju fredag så det borde vara bra! :) Ikväll ska jag kanske med Sandy och Linnea till deras Tonår. I kyrkan alltså. Eller missionskyrkan. Värst vad mycket tid jag spenderar där..
Jag har i alla fall suttit hemma i två timmar eller något. Kollat lite på tv med min sjuka pappa, alltså han är sjuk: influensa typ, inte sjuk på något annat sätt för er som misstolkar. Jag har suttit och pulat ihop min önskelista som nu är klar. Har klistrat in massor av bilder på saker jag såklart skulle tänkas vilja ha ^^ Får se vilka saker "tomten" väljer!
Nu ska jag slappa lite till innan jag åker till träningen!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå finns inte tomten :O hahaha

2009-11-27 @ 17:03:42
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0