Random

Hej!
Alltså egentligen har jag bara sånt där allmänt prat om mig att skriva om nu. Känns lite egoistiskt men även fast det här är en shopping och mode blogg så är det här också en blogg om just mig. Hihi.
Har varit och tränat, duschat, ätit och nu myser jag i soffan. Riktigt skönt. Snart börjar Glee och då ska jag stänga av datorn. Jag sitter alltid med datorn när jag kollar på tv, varför liksom? Jag kan faktiskt koncentrera mig på båda (wohooo) men programmen blir ju mycket bättre om man lägger allt fokus på det.. Varför gör jag så? Jaja, inte idag i alla fall!
Det jag hade tänkt att berätta i det här inlägget var att jag har köpt biljetter till NEW MOON nu! Är typ överlycklig :) På lördag, kvart i sex på bergakungen.  Elsa och jag ska ta en runda på stan innan, kolla på KNOKK-klockor och köpa lite småkrafs!
Nu ska jag gå! Hoppas ni har haft en bra dag, min har faktiskt varit väldigt bra och jag börjar känna mig på bättre humör!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sarah-Locking :D

åh nejj, jag skulle oxå gått på den new moon men vaccinet stoppar mig :'(

2009-11-28 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0