Mariette, OH MY!

Gooooooooooooooodmorgon!
Ni ser att jag har börjat använda meningen Oh my väldigt mycket! Jag skippar GOD:et. Det blir bättre utan ^^ Min nya menig, OH MY. Rubriken som ni läste i början har jag därför jag såg idol igår. Mariette var ju så helvetes grym!! Förlåt nu svor jag också, men OH MY, OH MY, OH MY! I LOVE HER! Jag skakade av rädsla när hon hängde löst! Men sen såg jag att hon skulle möta Rabih och då tänkte jag "Om svenska folket röstar ut Mariette så har sverige världens sämsta musiksmak". Det är ju inte mot alla jag säger detta men mot vissa (Läs: Elsa, hihi skämt o sido). Men Mariette gick vidare och jag blev glad! Och nu sitter jag och lyssnar på den låten hon sjöng. Hon och Erik var bäst!! Men jag hoppas Mariette vinner hela skiten!
Lite åsikter där, eller ren fakta för vissa ^^


KLICKA PÅ BILDEN!

Idag är planerna att gå promenad, Elsa kanske hänger på. Sen ska jag bara hoppa runt här hemma i mina nya mjukisar och immas tröja (samma som igår) och plugga lite och städa mitt rum!  Det var lite av varje i det här inlägget men nu ska jag börja med att städa!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Fy vad glad jag blev att Rabih åkte ut.

Fast å andra sidan tyckte jag inte att han borde kommit med överhuvudtaget !



MvH Eriiza

2009-11-08 @ 13:00:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0