Laktosfri glass

Hej!
Så, idag har det inte varit mycket uppdatering. Klockan är bara halv nio och jag är supertrött! Jag har tjänat ihop 350 spänn idag, men har gått runt och varit hängig på grund av det förbannade vaccinet!
Mamma och jag har kollat på Twilight och nu kollar vi på Robinson. Jag tycker det känns konstigt att det är Robinson nu! Var det inte Robinson bara för några månader sen eller nåt? Hm.. Eller är det jag som är borta?

Snart ska jag gå och hämta lite laktosfri glass, ni vet den där som smakar mint och choklad. Jag tycker det är lite häftigt att den är laktos, det låtar liksom lite häftigare när man säger något före glass. Glass. Laktosfri glass.

Åh förresten! Elsa och jag kör ju Gul bil! leken med varandra, och idag så har jag sett 7 gula bilar, och Elsa har inte varit med mig så jag har missat sju chanser att slå henne! Typiskt liksom!
Men ja, nu ska jag kolla vidare och äta laktosfri glass!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: melina

SV: haha okeej :) jag har inte tagit vaccinet än och vet inte om jag ska ta den heller :/

2009-11-21 @ 20:51:29
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: elsa

Men det är ju Robinson KARIBIEN nu :)

2009-11-21 @ 21:17:15
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0