Kangaroo hoodie

Godmorgon.
Ligger hemma i mamma och pappas säng och kollar på dåliga musikvideos på Mtv. Dom har ju inga låtar jag gillar,, bara hiphop och RnB. Anledning till att jag är hemma är mitt öra. Mysko det där, Elsa ringde förut och frågade vart jag var och när jag berättade att jag hade ont i örat berättade hon att hon också haft så, det var öroninflammation. Hoppas det här bara är tillfälligt. Jag ska i alla fall fråga mamma lite senare om jag får åka till dansen och titta på. Det blir ju typ som att ligga framför tv:n. Jag måste memorera. Är era föräldrar så att om ni inte går till skolan så får ni inte göra någonting annat? Min mamma är inte så.. eller lite kanske men min far är mer så ^^

Jag har i alla fall kollat på Mtv en stund och vad är det för jäkla puckoreklamer dom har börjat sända? x) Asså jag skrattar så mycket så hela dubbelsängen skakar. Visserligen är det ett skämt (tror jag?) men jag gick nästan på det! Dom försöker sälja en hoodtröja som ser ut som en kängurumammas kropp, med en liten fick där fram där du kan sätta ditt barn! Och nu såg jag även att dom har en spjälsäng som har ett skrivbord med stol inbygd! Så att man kan plugga samtidigt som man vaktar sitt barn! Höhö detta var kul..

Nu är frågan vad jag ska göra resten av dagen.. Vid två kommer min lilla kusin Merkurius (läs: Markus heter han, men Merkurius är coolare) och han ska följa med mig till dansen om jag får åka dit. Innan tänkte jag se lite på tv, göra en ny hedare och kanske plugga lite. Hoppas min värk i örat går över!
Nu har jag nästan bara babblat om mig själv, men ni vill kanske veta lite mer om mig? :)
KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0