Jacob Black, en 12:a


Alltså dessa killar är så underbart snygga. Tänk ändå om det skulle finnas kilalr med utseendet och sån här mystisk personlighet i verkligheten. Jacob har en 12 poängs rygg och Edward en 7:a. Har jag sagt det, att jag verkligen älskar killars ryggar? Det är bland det bästa på en kille, utseendemässigt. Elsa förklarade det väldigt väl för Sven i min klass...
Nåväl, den här filmen är såååå mycket bättre än Twilight och jag är så himla kär i den. Ska jag behöva vänta ända till Mars innan jag får se den igen? Nej tack.. jag kommer dö. SE DEN! SE DEN! SE DEN! Jag bryr mig inte om vad folk tycker, jag älskar den! Och jag längtar så fruktansvärt tills de två andra kommer på bio!
Nu ska jag kolla på Tomten är far till alla barnen med pappa. Hoppas ni får en bra kväll.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmh på filmen(L)

hahah embry är snyggast('a

2009-11-28 @ 22:43:49
URL: http://elingoes.blogg.se/
Postat av: Sarah-Locking :D

Har hört att 4:an inte kmr på bio :'((gråter)

2009-11-29 @ 11:02:05
URL: http://baralillasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0