Honey I'm home

Gooooooodmorgon!
Tänk.. klockan är bara halv ett.. (den var kvart över tolv när jag började skriva) och jag har typ varit vaken i tre timmar! Varför vaknar alltid småbarn så tidigt? Det är i och för sig ganska skönt att vakna runt nio på en lördag, dagen blir så mycket längre också! Jag ska nog försöka dumpa mina tonårsmornar och köra på babymornar istället! När jag är runt tjugo kanske jag börjar med pensionsmornar och vaknar vid sex varje morgon och lyssnar på ekot..
Tur att det är långt kvar tills dess!
Förresten, angående vissa av mina rubriker. Ibland tycker jag bara att dom låter bra, ibland har dom inget syfte!

Sen tycker jag att alla ska säga grattis till min älskling som fyller år idaaaaaaaag!!! 14 bast.. ojj va små vi verkar ^^


Idag är planerna att jag ska vänta tills lilla Merkurius blir upphämtad och sen drar jag till Elsa. Vi ska åka till det lilla köpcentret och biblioteket. Stan vore kul att åka till men.. Elsa måste just till det lilla biblioteket.
Men innan jag åker till biblioteket och galningen ska jag ta hand om min lilla älsklingskusin som har huvudvärk! :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: imma

ttaack älskling!! (L)

2009-11-15 @ 00:00:39
URL: http://immacamillahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0