Högmässa


Hej!
Sitter och äter upp alla godisar från igår. Mumsigt. Ska snart, så fort jag är klar med det här, börja städa mitt rum som ser ut som ett rent helvete. Ni ser ju bilderna... Min mamma beskriver det som att man får astma när man kommer ner hit. Trevligt.

Vid fyra ska vi upp till grannarna och ha lite adventsfika, mysigt värre. Jag kommer nog busa lite med deras lille plutt, Vincent. Tänk att han redan är ett år.
Vid fem är det träning, extra lång idag så att dansen sitter nu!
Jag var på högmässa förut också! Jag börjar gilla gudstjänster mer och mer faktiskt. Jag som aldrig trodde att jag var en sån person, saker förändras! Men det var dagens planer! Hoppas ni har/får en bra dag :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0