Day one


Hej!
Det här är alltså vad jag matchar dagens kläder med. Ett långt halsband med nån guldig sten på och ett svart halsband, som man inte ser på bilden.  Jag vet inte riktigt vad jag gör för poser.. Det var så mörkt i mitt rum i morse också så därför ser man inte så mycket. Jag vill gärna ha tips på vad jag kan matcha med min svarta tröja och leggings. Jag känner redan hur äckligt det kommer vara att ha samma tröja.

Jag har precis ätit lite laktosfriglass, det smakar faktiskt gott! Det var mint och chokladglass, jag trodde det skulle smaka kräk när jag läste att den var laktosfri. Men icke så nicke.
Nu måste jag i alla fall plugga. Jag har engelska, NO, matte och teknik att göra! Full rulle alltså. Så här ser min vecka ut.



Några dagars träningar, Elsa och jag ska leka sakletare och sen blir det mycket plugg! Hur ser eran vecka ut?
PUSS&KRAM

 


Kommentarer
Postat av: MT

NICE BLOG:

2009-11-19 @ 16:50:53
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0