Vi drar till fjällen


Godmorgon!
Ååååh jag är så himla ivrig! Jag gick upp för nästan 45 minuter sen och började duscha. Nu är det bara till att stänga väskan, packa ner datorn, packa ner mamma mia-filmen och en liten matsäck (om jag skulle bli hungrig) och sen drar vi in till Göteborgs Operan och åker till Sälen och Lima! Ni anar inte hur spänd och exalterad jag är!
Dock är jag vääldigt trött, hehe. Känner liksom hur tröttheten ligger som ett tunt lager runt om mig. Just det! Kudden måste jag ha med!
Ååh det är miljoner fjärilar som går på högvarv inuti min mage nu! Så spänd och förväntansfull är jag! Hoppas ni får ett fortsatt bra lov, det här är det sista jag skriver ända fram till lördag, om det inte finns internet att låna.
PUSS&KRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0