Uppdatering

Hej!
Igår blev det ju typ inga inlägg förutom i skolan och det var för att jag pluggade och mådde lite dåligt när jag kom hem från skolan. Sen hade jag genrep inför min dansuppvisning (wiiii!) så det fanns ingen tid. Nu sitter jag i skolan igen, tänk vad mycket tid man spenderar här.. Har haft mitt NO-prov och det kändes ganska bra så jag är glad att det är över nu! Har bara matteläxa och hkk-läxa till fredag. Så nu börjar skolan lugna ner sig! Snart är det jullov också.. jag längtar ihjäl mig!
Nu ska jag fortsätta skriva min artikel om GR-utbildning.
PUSSARTILLER

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Riktigt snygg blogg. Jag hoppas de andra läxorna går bra också:D

2009-12-09 @ 09:52:41
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: zanna ♥

fin blogg :)!

Läs gärna min blogg om skönhet, mina åsikter, ideér, mitt tänkande och en rad med olika tävlingar!

kram.

2009-12-09 @ 18:23:23
URL: http://zannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0