Trötta

Hej!
Igår somnade vi inte förräns vid halv fem, fem. Vi gick ner och lade oss vid två men ojj vad vi tjejer kan prata! Elin ville sova när klockan var halv fem och tjatade på oss att vara tysta. Det gick två sekunder så sa någon nåt och så blev det en diskussion!
Men igår var en jätterolig kväll. Nu är det bara Bella som är kvar. Jag sitter fortfarande i pyjamas och bella sitter och skrattar åt tv:n. Snart ska vi spela Wii och ikväll ska jag på glöggfest hos Elin! Mycket glögg nu.. Men innan det ska jag kolla på Elin och Fridas luciatåg! Jag måste hinna plugga också eftersom jag kommer vara upptagen resten av veckan typ med dansuppvisningarna! Oj oj.

Lite uppdatering bara, jag är rätt trött efter den här helgen så det blir inte så mycket uppdatering.
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: elsa

ååh jag hadde också velat vara med! :(

2009-12-13 @ 14:50:36
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får ladda upp/skicka våra knasiga bilder från i lördags,:D

2009-12-14 @ 15:30:38
URL: http://eingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0