Sonia Rykiel pour H&M


Nu har jag spanat lite på Sonia Rykiels kollektion för H&M. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Efter lite tänkade har jag kommit fram till att mycket är snyggt, som velourbyxorna på första bilden, bustiern på andra bilden, korsetten på tredje bilden och kimonon och jackan på fjärde bilden. Jag kommer inte köpa någonting dock men vad tycker ni om det? Har ni eller ska ni köpa något?
En sak jag inte tycker är så snyggt är bh:n med rosor på (första bilden). Eller trosorna med rosen på ena skinkan. Alltså visst kan det vara snyggt eller coolt men jag får inte till det. Är det en bh man ska ha för att vara lite sexig eller? Den går ju knappast att ha under ett linne. NEJ till rosorna men ja till det andra!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0