Sleepover

Hej.
Idag har jag mått mycket bättre trots att jag knappt sovit en blund. Skolan var mysig, väldigt mysig och det känns som alla var extra kramgoa idag, kanske var det för att det var Lucia? Jag ska nog gå och ta mig ett varmt bad snart, funderar på om det finns något recept på hemmagjorda badoljor, jag ska nog kika efter lite innan. Jag kommer börja vara värst fixarsork nu i jul! Hoppas jag. Jag tänkte i alla fall köpa ett fotoalbum med vita papper som jag ska klistra in recept på! Antingen sparar jag den själv eller så ger jag den till min syster i julklapp, eller så gör jag båda!

Senare ikväll ska jag kanske till min lilla kyrka där jag konfirmerar mig och sova över! Det är tonår idag och övernattning så jag får se, jag måste ju upp och baka tidigt i morgon! Jag ska höra med mamma om hon kan köra mig och sen hämta mig i morgon, annars blir det körigt. Eller "körigt" blir det ju i vilket fall..

Pratade även med min NO-lärare idag, provet hade gått väääldigt bra! :) Eller för mig är det bra ^^ Helt okej, helt okej plus och perfekt fick jag! Känns bra. Sen nämnde hon att jag fick VG !! Jag vet inte om det var i NO eller i biologi.. i vilket fall så var det för jävla bra! Förlåt att jag svär men jag sken som en solstråle när jag hade fått höra det eftersom NO inte har varit mitt starkaste ämne. Ni skulle se mig i sjuan. Vart hade jag mina tankar? Jag fick så dåliga resultat på prov så det är inte sant! Fy. Nu är det ändring och jag är glad!


Såhär glad kände jag mig
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en trevlig helg =)

2009-12-11 @ 17:08:26
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0