Plugg dag, for sure!

Hej.
Jag hade börjat på ett inlägg men sen försvann allt? Vart tog det vägen liksom? Idag mår jag lite bättre, eller jag är inte lika hängig men jag har grymt ont i ryggen och halsen. Men idag är det pluggdag så jag kommer sitta med näsan i alla möjliga böcker! Jag som tänkte börja i onsdags men så sa jag till mig själv "Nej men jag kan börja i morgon" och det blev idag! Fan! Nu är jag sur på mig själv.

Den här helgen har jag i alla fall kollat på många filmer. I fredags såg jag Flickan som lekte med elden - en väldigt bra film! Igår såg jag två av de tre filmerna jag och mamma hyrde, Flickvänner från förr och Dumpa honom!. Hon i filmbutiken sa att det var bra filmer om man inte orkade tänka så mycket och igår orkade jag inte det.
Jag såg också Fjorton suger som gick på tv. Den var konstig, den var lite bra men det såg ut som att den var filmad med en sån där hemmakamera, liten fjuttig videokamera typ. Den var lite långtråkig men det var något som var bra med den. Emma som hade huvudrollen tyckte jag var väldigt Egoina också!


Egoina?       Emma?

De här bilderna kanske inte var dem bästa men om ni ser filmen kanske ni ser några likheter!
Nu har jag uppdaterat lite i alla fall!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Löfstedt

naaw stackarn! Känner mig lite skyldig ^^

Kra på dig gumman! <3

2009-12-06 @ 14:34:29
Postat av: elsa

HAHAHHAH oj!



Asså jag var inne på mormor o morfars dator och skrev kommentaren, den ör från mig! :)



HAHHA shiit va jag skrattade!

2009-12-06 @ 17:09:23
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0