Outfit



Tröja - H&M
Shorts - Pappas sönderklippta byxor
Strumbyxor - H&M

Idag hade jag en H&M outfit. Den var skön men när vi var utomhus frös mina ben till små isglassar. Jag ser väääldigt trött ut på bilderna och jag är väldigt trött! Jag är verkligen supertrött, har ont i ryggen och magen. Jag har inte känt mig hundra på hela veckan så i morgon kommer jag nog stanna hemma. Får ju tid till att vila upp mig då och så kan jag plugga lite i lugn och ro. Känns lockande, faktiskt. Eller, vad säger ni? Det är väl inte så smart att gå till skolan varje dag och inte bli helt frisk? Jag kör på den taktiken.

Oh, förresten. Vad diggar ni min färgglada Björn på soffan? Den var en av mina favorit björnar när jag var liten och plupps en dag satt den på min (systers) soffa. Den pajar typ bilden. I alla fall färgerna, dom är för starka. Jag får nog börja använda min systemkamera mer! Det ska jag göra! Och nästa gång det blir frost, Elsa är du med på fotosession då?
PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0