Noone sleeps when I'm awake

Hej.
Jag känner att det börjar bli lite bloggtorka här på bloggen. Men jag har inte så mycket tid för det nu, fokuserar på annat mer men jag ska försöka skriva som bara den! Snart kommer det lite klädinlägg, det känns som att det var längesen. Skriv gärna kommentarer under tiden!

Idag var det sista gången på konfan för i år och det är så tråkigt! Konfan är verkligen en av höjdpunkterna i veckan och jag har träffat så många nya roliga kompisar! När man kommer till konfan så blir man alltid mött av kramar från alla. Alltid när man möts så blir det kramkalas. Har det någonsin blivit det i min klass? Nej. Jag kanske har kramat några killar på skolavslutningar och så men icke mer. Därför gillar jag verkligen konfan för det är ett enda stort kramkalas!
Idag var det lite julmys och julklappsutdelning! Man skulle roffa åt sig ett paket och jag fick tomtebloss! Väldigt trevligt. Dom gick dock sönder för en kille som heter Ville tog dom och han är nååååågot längre än mig. Jag är nästan alltid kortast nu förtiden. Sen fick jag tag på dom när jag hoppade riktigt högt men då tappade han dom så några gick sönder. Aj då.
Tävlingar var det också! Jag skulle tydligen utmana Alexandra och Mikaela (vet inte varför jag skriver namn, ingen av er känner dem ändå) med att hålla en psalmbok i varsin hand och ha armarna raka och utsträckta. Här snackar vi gott om mjölksyra. Men jag kom tvåa.. Mikaela var verkligen stencool. MEN jag måste bara säga det här, hon hade armarna liiiiiiite böjda, inte jag! x) Viktigt att säga..

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på Jag vill bli stjärna innan jag går och sover.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0