Mer plugg, allt är plugg nu

Hej.
Nu sitter jag och plugga för fullt, jag är nästan klar med första uppgiften och jag tänker göra klart den andra och tredje IDAG! Det lär bli en lång natt, fy fan säger jag! Jag gillar inte att svära men jag är tvungen. Min mamma och pappa tror att jag är sjuk för att jag tar i för mycket i skolan. Det tror inte jag.
Men jag hoppas jag är sjuk i morgon så att jag kan sova och plugga lite mer! Får för mig att jag kan det mesta i NO:n men jag vet att jag inte kan det! Fan alltså! Nu är jag typ förbannad. Jag hatar att gå i åttan.
Nej.. nu måste jag fortsätta!
Skicka gärna bra INDIE-musik till mig! Kan hjälpa på traven lite. Inte RnB eller sånt skräp! INDIE ska det vara!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0