It's all done!

Hej.
Alltså jag är verkligen jätteseg och har typ inte så mycket att skriva och jag vill inte tråka ut er med ett dött inlägg utan bilder! Men jag tänkte bara uppdatera lite, i ett levande inlägg! Shit vad jag är tråkig, men det är för att jag är trött!

Idag hade vi som sagt NO-provet och det känns som att det gick bra så nu hoppas jag att det gjorde det och nu är det inga mer prov den här terminen! På måndag sätts mina första betyg.. scary. Till fredag har jag typ fyra mindre saker, franska, hkk, matte och jobba i matteboken. Inget mer! Så idag tar jag ledigt från läxorna. Ska kolla på Guds tre flickor i sängen och sen kanske vi ska hyra en film och bara slappa! Jag tycker jag är värd en vilodag. Det kanske stämmer det pappa sa om att jag blev sjuk, det kanske är för att jag tar i för mycket. Men det kanske är värt det?

Jag hoppas ni har haft en jättebra dag! Jag lovar.. ja jag lovar att jag ska lägga in en dagens outfit sen för idag tyckte jag att min outfit var riktigt snygg, hehe.
PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: elsa

HKK var tills idag :P

2009-12-09 @ 20:50:55
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0