Här ska det vara en rubrik

Hej.
Det var nästan så att jag tänkte skriva godmorgon. Men så kom jag på att klockan snart är halv fyra. I morse vaknade jag vid åtta men ropade till mamma och sa att jag ville stanna hemma idag. Det var en bra idé så jag somnade om och vaknade inte förräns ett! Snacka om att jag har varit trött.
Jag har inte gjort någonting idag, bara suttit vid tv:n och slappat. Känns skönt. Jag ska sätta ihop en ny låtlista på spotify med massa jullåtar till på lördag. Till julfesten!
Jag kom på att det bara är två veckor kvar till julafton och jag har inte köpt NÅGRA julklappar. Shit alltså.. Jag har verkligen ingen aning om vad jag kan köpa i år heller! Får väl dra till lagerhaus någon dag.

Det här året har december känts lite tomt på grund av en sak, julkalendern. När jag fick reda på att det var supersnälla silversara och stålhenrik som skulle vara julkalendern så gav jag det inte ens en chans. Dom borde ju ändå anpassa julkalendern lite för äldre personer. Det här är ju typ för femåringar, hör du det Elsa?

Just det. Jag har en ny header! Det är en bild som jag tog igår på en.. tygbit eller något, den satt på ett par byxor jag köpte för några år sen. Tycker den bilden är stencool och representerar mig lite!

Nu ska jag sätta igång med jullistan och fortsätta slappa framför tv:n med en kopp varm choklad. Mums!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0