Oversize


Bild lånad här.

Bild lånad här.

Lite såhär planerar jag morgondagens outfit, dvs om jag går till skolan (är inte riktigt 100 än, känns som jag babblar väldigt mycket om det!).
En snygg vit oversize skjorta med slarvigt upprullade armar, leggings och en sån där snygg slarvig knut i håret. Jag har ju ingen vit skjorta så jag får väl höra med pappa om han kan låna mig någon. Synd också att mina lackleggins är sönder! Dom skulle verkligen vara snygga till!
Väskan på bilden vore inte helt fel heller. Jag söker verkligen efter en snygg lagom stor handväska som man kan ta med på shoppingturen men även ha till skolan!
Nu ska jag skriva klart renskriften av min bokrecension! Har i alla fall (nästan) blivit klar med en sak idag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie♥

gillar din header! :)

2009-12-06 @ 23:00:44
URL: http://jenniiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0