from santa claus


Fick en knokk av pappa

Jag fick guitar hero även fast jag inte hade önskat mig det! Då blev jag glad, så nu har jag nördat det hela dagen.

Mario cart fick jag också

Av min syster fick jag ett Marc Jacobs halsband som hon köpte när hon var i NY

En svart adidas väska fick jag!


Från vänster: En bok med sms som skickats till fel personer, en bok med bilder på olika lappar som har satts upp i t.ex. tvättstugor, The sims3 (!) och ett par trosor.

Elsas mode! Snacka om att jag blev glad, har redan börjat läsa den och den är riktigt bra!

Efter att mamma och jag sett Twilight och New Moon blev mamma lite kär och jag tror att hon tror att jag också blev det så en Twilight kalender fick jag!

Min morbror och hans sambo kom förbi och lämnade en fin tröja till mig i julklapp, myströja!

Min mamma vet att jag gillar att baka och laga mat så hon gav mig lite bra recept.


Pengar och presentkort är alltid bra att ha!

Eftersom min pappa är lite teknisk av sig provade han på att beställa saker på nätet så det här är första delen av ett paket, den andra delen är själva mobiltelefonen.

Av min farmor fick jag ett fint halsband med en broderad näsduk och en sjal (ej på bild).

De här tre grejerna beställde jag från H&M! Väska, jeans och träningsleggings. Mamma ska betala halva så lite julklapp blev det!

Kommer ni ihåg att jag önskade mig ett leopardpåslakan från H&M? Klicka på bilden annars.. det fick jag också men det kommer inte förräns i februari!


Nu ska jag vara lite social med Imma.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Alice

OMG! Vart kan man köpa klockan och vad kostar den?! :D

2009-12-26 @ 23:03:04
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen

jag fick också en sån klocka!! fast rosa.

coolt;)

2009-12-30 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0