Come together, right now, over me

Second Hand Sweater, You Complete Me Scissor Necklace, Topshop Tights
Först vill jag säga att jag älskar den här outfiten, riktigt snygg. Sen vill jag säga att den som kan hitta detta halsbandet och vill ge det till mig i julklapp kommer vara min ängel. Det var väldigt fint tycker jag. Och passar mig, jag gillar att klippa i saker.. typ.
Sen vill jag också säga att hon på bilden är väldigt söt i sitt korta hår.

Det jag egentligen tänkte säga var att jag har precis kollat på E.M.D.s tv-program och det var väldigt bra. Deras låt välkommen hem är väldigt fin även fast det inte riktigt är min typ av musik och den har fått hamna på min Christmas-list.
Nu ska jag gå och sova så jag kan gå upp tidigt i morgon för jag vill exprimentera lite med mitt hår och kläder innan jag går till julavslutningen och får mina betyg och jullov.
PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0