Christmas is almost here


Hej!
Mmmmm nu längtar jag efter julen! Paket, mumsig mat och snö! Och familj och vänner också, och skidläger! Längtar som bara den!

Elsa sitter på min wii balance board och åker snowboard, eftersom hon sitter ner går det inte så bra! Hela eftermiddagen har vi spelat wii och snart ska vi käka. Jag håller på att skriva ut lite roliga, oseriösa bilder som här ovan för jag ska nämligen ha en liten julfest tillsammans med några tjejkompisar, ska bli mysigt, om några kan komma såklart!
Hoppas ni har haft en bra dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sarah :)

SV: Men Csilla e ju i frankrike? ;O<3

2009-12-03 @ 19:30:51
URL: http://baralillasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0