Banan muffins


Hej.
Jag fick ett litet kvällsryck och började baka bananmuffins. Jag fick Julia+ tidningen häromdagen på posten gratis, eftersom jag inte har beställt någon (?). Julia är ju en väldigt.. barnslig tidningar för yngre tjejer tycker jag men i den här tidningen hade dom lagt in massor av skönhetstips för håret, huden och naglarna och massa recept på olika bakelser. Blev lite inspirerad så nu sitter jag med en handduk om håret och en häxblandning i håret som tydligen ska vara bra mot fett hår.
Sen började bakandet. Muffinsarna (säger man så?) blev supergoda. Ni ser ju bilderna. Jag gjorde en extra klick och lade på lite riven choklad. Mumma! Vill ni ha receptet? Fråga i så fall! Jag skriver gärna.
Dom ser lite bleka ut men det är ju för att jag inte har några mörka ingredienser i, men tro mig, dom är goda!

Nu ska jag gå och sova om jag ska till skolan i morgon.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0