Another Christmas

Godmorgon!
Igår blev det sent och det slutade med att jag vaknade vid elva. Nu sitter jag här i min pyjamas och har precis smsat lite med Elsa. Igår var vi i stan och jag hittade en snygg klänning på rea hos H&M så idag ska jag nog åka in och köpa den. Dock provade jag strl M och den var för stor.. så jag ska se om den finns i mindre storlek. Sen ska jag hem till Elsa och vi ska julpyssla och göra lite egna julklappar :) Vi har ju inga läxor och ingen dans så idag är det faktiskt min första lediga söndag på hela terminen typ! Jag ska inte plugga och jag ska inte träna, det är faktiskt ganska skönt.
Men nu på jullovet ska jag försöka gå ut och powerwalka eller jogga. Jag blir alltid så himla lat på lov! Och jag är envis, men inte när det gäller att gå ut och jogga! Aja baja Moa.
Senare kommer det bilder från igår och mer inlägg :) It's almost back to normal.
PUSS&KRAM

btw, lyssna på Amanda Jensens låt Another Christmas, jättebra låt

Kommentarer
Postat av: Annika

Läskigt, jag gjorde en julspotify lista och då hade jag också med den, och jag har liksom aldrig hört om den innnan X).

Men jah älskar hennes röst!

2009-12-21 @ 15:19:29
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0