Vinnaren

Hej.
Åh jag känner mig inte så bra. Dels för att jag typ är sjuk och för att jag bara dumpade Sandra och Elsa. Vi skulle ha gått på bio, Sommaren med Göran. Men ungefär tjugo minuter innan jag skulle till bussen, då åt jag lite lunch/middag och så skulle jag gå. Då känner jag världens värk precis nedanför magen. Och jag har inte mens så det är inte mensvärk! Jag kan knappt röra mig och går som någon som har problem med.. ryggen och benen och allt vad det är! Jag mådde hur illa som helst! När jag var vid hållplatsen så tänkte jag nu kommer jag spy. Det gjorde jag som tur var inte men jag ringde till Elsa som ba la på x) Hon var fortfarande hemma...
Så ringde jag Sandy istället och berätta. Men sen precis när jag lyckats ta mig över vägen från busshållsplatsen och mot mitt hus. Så kommer bussen och E och S är på. Men sen gick dom tydligen av på hållplatsen efter och gick inte på bio. Känns som det är mitt fel men vi ska gå någon annan dag när alla är friska!

Jag berättade ju att jag skulle berätta vinnaren av sommartävlingen så fort jag kom hem! Men för att vara ärlig så glömde jag bort. Nu är ju faktiskt sommaren slut, jag börjar skolan i morgon. Så priset kommer vara ända till 23 Oktober!

AMANDA!

Så grattis till Amanda , du vinner en länkning i varje inlägg jag gör! Och tack för att ni andra var med och tävlade! :)


Nu blir det lite filmkväll och förhoppningsvis hinner jag bara plocka bort mina saker som ligger och skräpar här i mitt rum.
Hoppas ni får en bra söndagkväll :)

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Grattis till henne! =]

2009-08-23 @ 21:39:05
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det var ju inte ditt fel att du inte mådde bra! Krya på dig nu!

Förestem, jag och Sandra åkte enda till Svingeln ^^



Ooops glömde rösta, men aja...



Pussss! E

2009-08-23 @ 22:15:02
Postat av: amanda

oooi ccoolt jag vann ! taack <3

2009-08-23 @ 23:42:50
URL: http://amandaablomdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0