More shopping

Hejsan!
Det ringde på dörren och vet ni vem det stod där? Jo någon kille från Eon som heter Robin, tror jag det var. Det första han sa när jag hade öppnat var "Det är ingen fara, jag är inte farlig..." Eller något liknande. Riktigt roligt faktiskt. Min typ av humor.
Nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt från Gossip Girl. Måste ju friska upp minnet tills den.. tredje säsongen blir det väl, börjar?

Har ni sett att det är gratis frakt på Nelly.com? Det har jag i alla fall! Jag har hittat lite fina saker där som jag är sugen på att köpa. Måste bara övertala mamma först eftersom jag inte får handla på nätet.
Anyways, det här är vad jag skulle vilja köpa.

+ ett par jeansleggings och strumpbyxor


___________________________________________________________________________________________

Detta är nu hemklickat! :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elsa

NAJS! :)

2009-08-27 @ 18:17:03
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Elin

mmh, diggar kläderna du ville ha :D

2009-08-27 @ 21:35:19
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0