The lord of the rings

Hej och hå.
Fredag. Första fredagskvällen i en vanlig skolvecka. Känns skönt med helg! Min planering för helgen är IKEA i morgon, åkte inte dit idag KÖER! Bio och myskväll med Elsa, Sandra och kanske Linnea i morgon.  Söndag? Powerwalk runt härlanda är vad jag vet att jag ska göra men mer vet jag inte.
Nu sitter jag och kollar på Sagan om ringen, på tv3. Det skulle inte sitta fel med en mörk choklad med apelsin till. Men som vanligt har vi inget sånt här och jag vill ju inte gå till ica eller hemköp, då missar jag ju filmen! Jag har aldrig sett den förut så jag vill inte missa en sekund!


Hur söt är inte Frodo?


Det har tagit lite tid att göra det här inlägget för som ni ser gjorde jag om designen, igen. Headern, min signatur i slutet av varje inlägg och färger på texterna är ändrade! Vad tycks den här gången? Som ni vet har jag svårt att bestämma mig men det är väl kul med lite variering också? :)

Jag är så fäst vid filmen så jag vill inte ens gå på toa! Fast jag måste typ.. Jag har så kul i reklampauserna också. Sitter och tar kort med webcamen och gör fåniga miner. Hur kul kan man egentligen ha?

Vi, då menar jag frida och jag, fick mejl från våran konfaledare eller vad man säger. Ett ganska långt med många ord som var förstorande. Blev nästan lite snurrig när man tittade på det. Det stod att dom skulle ta kort på oss dom första dagarna och dom bilderna ska dom sätta upp på Kyrktorget. Lite spännande. Inte för att mitt lokalsinne är så brett så jag vet vart kyrktorget ligger men där kommer jag sitta i alla fall!
Det kommer vara grymt mycket pågång med konfan. Varje tisdag i två timmar ska vi träffas. En gång varje månad har vi workshop då vi kommer sjunga eller dansa eller vad man nu har kryssat i att man helst vill göra. Man fick kryssa i tre saker, jag tog: Sång (enskilt), dans och skriva låttexter. Egentligen vet jag inte om jag vågar ha sång. Jag tycker det är lite pinsamt/läskigt/weird eller nåt sånt att sjunga inför en människa. Bara en. Som man knappt känner.
Några av dom som konfimerade sig förra året ska vara med och vara lite ledare eller nåt. En tjej som är mina föräldrars kompisars barn var med och jag undrar om hon ska vara ledare. Jag hoppas inte det. Faktiskt. Jag skrev föräldrars kompisars barn för vi är inte kompisar. Vi hatade typ varandra när vi var små och nu umgås vi inte eller så. Så jag känner väl henne inte nu. Men ändå. Förstår ni vad jag menar?

Nu ska jag bara kika lite bloggar och facebook, sen blir det helt fokus på filmen!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elsa

haha jag vet, de ser lite flumm ut! :)

2009-08-29 @ 11:54:13
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0